Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-06, 18:19   #23
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Zonase - ny norsk krem for diverse hudproblemer

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Jeg var på helsekosten her om dagen og tenkte jeg skulle kjøpe denne kremen. Leste bak på esken - og satte den pent tilbake i hyllen... Den har paraffinum liquid (mineralolje) som 1. ingrediens på innholdsfortegnelsen, og da kjøper jeg ikke.

Noen andre som er skeptiske til mineraloljer i hudpleieprodukter? Det er jo et avfallsprodukt fra olje-industrien, så jeg er skeptisk til å smøre inn kroppen min med sånne ting jeg da.... Men kanskje jeg er hysterisk?

Jeg kjøper heller ikke noe med det i. Har lest negative ting om det, og synes ikke produkter med mineraloljer gjør noe positivt for huden min heller. Det blir bare en hinne som forsvinner etter en stund og etterlater huden tørrere enn før... mens f eks Jasöns bodylotion (helsekost) gjør huden min myk i mange dager

Noen som har hørt at "man blir avhengig av Lipsyl"? Det er pga mineraloljen... Det blir ikke sånn med naturlig voks og oljer

(Mener ikke å disse Zonase altså... kan godt hende den funker bra selv om det er mineralolje i den )

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat