Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-06, 18:52   #149
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Så er treningsdag nr 2 blitt vel overstått

I går ble det så sent så jeg la ikke inn noe her, så her kommer et sammendrag

Matmessig gikk dagen i går greit, spiste en stor frokost med nakkekoteletter, masse god saus og grønnsaker.... Lunsj ble en grillet kotelett, og en lunsj kake, (medisterkake med erter og gulerøtter) til middag ble det en nakke kotelett til med masse godt tilbehør....

I dag har det blitt 2 egg, stekte pølser med rødløk og saus av creme fraiche, til lunsj har det blitt 2 brød skiver (naboen til Torkil sin oppskrift) med en halv lunsj kake på sammen med MCT og majones, og middagen blir senere i kveld og da skal vi visst ha biff

Dessuten har jeg spist sjokolade i dag, skal bli fælt å se hvordan den slår ut på vekten på mandag, men jeg har ikke dårlig samvittighet etter de treningsmengdene jeg har hatt...

Så til treningen:

Det har vært så UTROLIG gøy.... Jørn bare ler og sier at Rocky nok er blandt de flotteste dressurhestene som finns i Norge pr i dag.... Både jeg og hesten har blitt kjempeslitne, men det har virkelig vært verd det.... Har fått mengder med tilbakemeldinger på hvor fin han er, og det varmer langt lengst inn for han er jo min lille baby da....

Så vi bare gleder oss til i morgen, han er helt super å ha med seg, og liker virkelig oppmerksomheten han får, så jeg har fått bevist at jeg har hatt rett helt siden jeg så ham første gang i 2003....

Er det rart jeg bare smiler?

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat