Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-04, 23:19   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei og velkommen !!

Her er det bare å fyre løs om du lurer på noe. Det står alltid noen klar til å svare.

Opprinnelig lagt inn av vend

En ting jeg lurer på,det står at majones er tillatt, men den til Mills inneholder jo sukker.. Finnes det en variant uten og fortsatt smaker godt? hvor kan jeg eventuellt få tak i den?

venter spent på svar, hilsen ei som EEELSKER majones!

På Atkins er det Hellmanns Real Mayo som helst blir anbefalt. Den inneholder svært lite sukker (men dessverre noe). 1 ss inneholder mindre enn 1 gram karbo, så om du ikke spiser hele glasset...... Den blir også brukt i en del oppskrifter som stekes/kokes og tåler varmen veldig godt og skiller seg ikke. Jeg har ikke klart å finne ut om den er laget av varmebehandlet soyaolje - men ifølge MHM er den det.

Hvor du får tak i den der du bor vet jeg ikke, men du kan ringe Oluf Lorentzen as som importerer til Norge. Tel 23142500 og spørre hvem de sender til i ditt område !