Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-06, 01:06   #16
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: svin og leddsykdom

Opprinnelig lagt inn av Begod

Jeg har nå lært at jeg skal holde meg unna svinekjøtt, får umidelbart vondt etter å ha spist svin. Reaksjonen kommer bare noen minutter etter at jeg har spist svin, noe som får meg til å tro at det kansje er psyken som spiller meg et puss. jeg får spesielt vondt i pekefingren på venstre hånd. Det eneste som hjelper for å få det bort igjen er et høyt inntak av c-vitamin i et par dager så er det borte igjen.

Aha!! Nå fikk jeg faktisk et svar på noe jeg har lurt veldig på de siste dagene!! Jeg har hatt vondt i fingrene i noen dager (spesielt tommelen på venstre hånd), også litt ellers i kroppen. Og jeg har måttet ta masse C-vitamin for å holde halsvondten i sjakk, mye mer enn jeg pleier (rundt 20 g daglig). Tydelig at kroppen bruker opp C-vitaminet veldig fort.

Jeg har spist masse svin de siste to ukene i forhold til ellers, fordi jeg ikke har hatt så lyst på kjøttdeig og sånt som jeg vanligvis bruker mye av. Har spist bacon, skinke, koteletter, pepperonipølse... Pleier ikke å spise mye sånt ellers. Så nå tror jeg det kan være en sammenheng, ja...

Jeg vet ikke om jeg har leddsykdom, men det begynner ihvertfall å bli klart for meg at dette har med betennelse i kroppen å gjøre...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat