Jeg orket ikke lese hele artikkelen men jeg vil allikevel si noe (typisk! ) Jeg syns hele saken rundt E.coli-bakterier, Gilde, smitte osv. osv. har hatt helt av jeg - og syns det er ALTFOR mye av det gode nå. Personlig lytter jeg til hva Mattilsynet sier, bruker sunn fornuft - og tilbereder maten på samme vis som jeg har gjort alltid. Men at jeg lytter til Mattilsynet - betyr ikke at jeg sluker alt de sier, og jeg er av de som fortsatt kjøper varer fra Gilde. Mange går i taket over avisoppslagene som har vært de siste månedene om kontrollene Mattilsynet har gjort på restauranter, kiosker osv. rundt om i landet - men tenker kanskje ikke på at en ekstremt stor andel av norske private kjøkken hadde måttet stenge hvis tilsynet kom på kontroll hjem til folk. Vet ikke hvordan det er i andre land - men jeg tror ikke 'Ola Normann' er frisk jeg hvis h*n ikke får klage og skrike opp om skandaler med jevne mellomrom. JEG er nok en typisk hedmarking - litt mer 'treg av meg - men veldig impulsiv når jeg får tenkt meg om'