Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-06, 18:30   #15
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Svarinnlegg til Dagbladet, Norums potetverden

Når det er sagt så er jeg enig i at det bør være en slags form for kontroll/restriksjon på markedsføringen av enkelte produkter, men at alle rene vitaminer, mineraler og multivitaminer burde selges fritt. Vitaminer og mineraler har allerede dokumenterte effekter.

Når det gjelder ting som "Evelle - for øynene" og "Arcon - mot håravfall" som retter seg mot ett spesifikt problem, så er det litt mer betenkelig. Mest på grunn av tankeløse forbrukere. Men jeg ser ingen grunn til å forby salget av det allikevel. Som forbrukere bør vi ha enkelte rettigheter, samtidig som vi må ta ansvar og tenke selv.

Om mange føler at de har kjøpt katta i sekken, så er ikke det statens problem.