Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-06, 19:41   #27
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Øyevippe-krølltang.. Noen som har prøvd?

Opprinnelig lagt inn av Nille

Sånne mascaraer har aldri funket for meg heller. Jeg har prøvd det meste. Men så kan jeg ikke bruke annet et vannfast mascara på mine heller. Bruker jeg "vanlig" - uansett merke - så står vippene rett ut - både med og uten tang. Bruker jeg vannfast holder de iallefall litt "schwung" en stund.

Skal teste en sånn curler sak jeg nå... Skal rapportere !

Kansje du kan prøve å bruke vippetang uten maskara? Jeg bruker ikke maskara, men bare vippetang innimellom, og det holder hele dagen. Men de gangene jeg prøver meg på å ta på maskara hvis jeg skal på fest eller noe, så er ikke virkningen like god, og de henger mer ned (bortsett fra med vannfast da, men det sliter sånn på øynene at det bruker jeg ikke).

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat