Sv: Hva synes dere om dette?
Opprinnelig lagt inn av musikeren
Nja... Går jo ned fort på din måte også, men jeg vil påstå at denne metoden går enda fortere:-)
Enda fortere? Så 15 kg på EN måned er ikke fort nok? Si meg, vil du "rævkjøre" kroppen eller beholde helse og forbrenning? Hehe, jeg høres streng ut nå, men jeg skjønner ikke at noen kan tale FOR en slik måte å slanke seg på. Jeg vet du vil gå ned fort, men husk at man ikke kan gå ned så fort uten å miste endel muskler, og da er du like langt...
Jeg raste ned fordi hele kroppen stod på SPRENG av væskeoverskudd. Tror ca 10 av kiloene var rent vann! Du har ikke så mye å gå ned, derfor vil det uansett gå saktere, om du ikke vil miste alt du har av muskelmasse - og dermed senke forbrenningen voldsomt.
Målet bør aldri være å gå så fort ned at man mister muskler og ødelegger kroppen, men å leve sunt og gå ned i vekt jevnt og trutt. De fleste går faktisk ned ganske fort og mye i begynnelsen på ketose-filosofiene, og da kan man spise seg så god og mett man bare vil - så ofte man vil. Å sulte seg burde aldri være noen løsning så lenge man oppnår AKKURAT DET SAMME vekttapet ved å spise seg sunn og slank.