Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
Dagene løper fra meg..... Skulle gjerne satt på pause knappen litt jeg nå, bare for å sette meg i solveggen og nyte at fuglene har begynt å synge....
I dag har jeg stått opp tidlig, som vanlig, jeg har kjørt opp på bil med henger, det er ikke som vanlig , jeg har ridd, som vanlig, har lagd middager, som vanlig, ryddet ett rom, som vanlig, og nå er jaggu klokken halv 7 om noen strakser, og egentlig føler jeg at jeg ikke har gjort noe????!!!!!! som vanlig
Tror kanskje jeg skal få tid i morgen, som vanlig, eller i helgen, som vanlig... Problemet er at når imorgen kommer eller helgen kommer, føler jeg at uken har forsvunnet uten at jeg har fått gjort noe, som vanlig....
Så jeg har tenkt å gjøre noe uvanlig i morgen, jeg skal ri 4 hester, men så skal jeg IKKE rydde noen av rommene her hjemme, jeg skal bli i stallen og pusse utstyr i solen.... Ta med meg en termos med te og bare nyte i noen timer...
Middagene til i morgen er ferdig, både min egen og til resten av familien.... Jeg lagde nok fisk i dag til at jeg spiser det samme i morgen, og jaggu falt jeg for fristelsen å lage nok kjøttsaus og pasta så familien har det i morgen også.... Gleder meg
Hmmmm men nå må jeg nok slutte å klage, for akkurat nå ropte gubben og sa at badevannet var klart, så da ble ikke dagen helt som vanlig allikevel, nå skal jeg senke legemeet i varmt badevann og boble løs med masse badeskum
Hei så lenge!!!!!