Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-06, 18:40   #169
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

I dag har vært en sånn dag hvor man bare syns at alt er så bra, nyter solen, hestene og at jeg har energi nok til å ri så mange hester på en dag og fortsatt ha ork til det jeg skal her hjemme.....

Uansett hvor mye sukker jeg føler at jeg savner, eller hvor gjerne jeg skulle hatt noe av det jeg spiste tidligere, er det dager som denne som forteller meg at jeg ikke skal eller bør.... Med dette tempoet ville jeg vært sengeliggende nå før jeg begynte på lavkarbo, og imorgen ville jeg vært nødt til å rulle ut av sengen.... Greit nok at krykkene må frem i morgen, men det er ikke sammenligningsbart med å krype på alle fire for å komme på toalettet om morgenen....

Så jeg tar med meg en krykke på alt jeg skal i morgen, og nyter at kroppen fungerer optimalt Høres sikkert rart ut at krykker er optimalt, men for meg er alternativet to krykker eller stol, så jeg er kjempefornøyd....

Dessuten har jeg en hest som står stille helt til jeg har kommet opp uansett hvor mye jeg knoter, så jeg skal ri 2-3 hester i morgen også jeg

Har spist masse fisk i dag, breiflabb for å være eksakt, veeeeeldig godt.... Ble fisk i fløte sammen med stangselleri, squash, brokkoli, løk og purre.... Så jeg er godt fornøyd med dagen!!!! Nå skal jeg bare slappe av, nyte at jeg har det veldig bra og ikke ha dårlig samvittighet for det jeg IKKE har gjort i dag

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat