Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-06, 01:07   #13
musikeren
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 58
musikeren er på en erverdig vei

Sv: Om idiot-kurer, og hvorfor en tyr til sånne.

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Uansett hvordan du velger å gå ned i vekt, så er dette (unnskyld at jeg sier det) helt feil måte å tenke på. For meg virker det som em du har gitt opp allerede nå, og da kommer men ikke noen vei.

Skal man slanke seg så må man kutte ut på en del ting man synes er godt... sorry, men det er en grunn til at du har lagt på deg, og det er denne grunnen du må eliminere bort fra ditt kosthold, så viss det betyr å la vær å spise is og sjokolade, så er det det du må gjøre. Finn noe å kompensere med. kok grønnsaker, og spis salaten din, gå ned til mindre potet enn det du har brukt (lindbergs c-måltid) og kjøp lindbergbrød/ bak prinsessebrød, så har du allerede kommet langt. Ikke meningen å være kritisk til deg, men dette er jo noe som i aller høyeste grad også gjelder meg selv. Jeg vet hvordan jeg er. syter og klager over meg selv og lurer på hvorfor jeg ikke går ned i vekt, men jeg må samtidig innrømme at jeg gjør nok ikke dette helt etter boka, og defor er det nok min egen feil at det ikke går så bra, og det er faktisk bare meg selv jeg lurer.

Jeg prøver jo nettopp å ikke lure meg sjøl. Er lei av det. Lei av gang på gang å ikke leve opp til mine egne forventninger. Det er derfor jeg tenker at jeg kanskje bare må innse at jeg er som jeg er, og innrete meg etter det.

musikeren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat