Sv: Om idiot-kurer, og hvorfor en tyr til sånne.
Vet du hva Musikeren? Jeg tror du skal glemme alt om kosthold og få en time hos legen din. Jeg vil være så bastant og si at å endre kostholdet ikke er veien å gå for deg. Jeg kjenner meg nemlig så godt igjen! Det ligger i PSYKEN, ikke i viljen!
Du trenger hjelp til å klare dette PSYKISK, ikke kurer, dietter og kostholdsomlegginger du ikke klarer.
Jeg sliter jo selv, som du sikkert leste, og har nå etter 2,5 år med prøving og feiling, endelig innsett at jeg kan bare ikke klare dette alene. Jeg veide 110 kg da jeg begynte på dette forumet, nå veier jeg 130. Jeg visste ikke så mye om kosthold da jeg begynte, nå kunne jeg tatt doktorgrad i emnet. Det sier litt...
Ta kontakt med legen din. Få time hos psykolog eller få henvisning til slankefarm. Jeg skal til legen i neste uke, og vil gjøre ALT for å få et slikt opphold (til nøds operasjon, men jeg har overhodet ikke lyst til det), for det nytter ikke å være i mine vandte omgivelser. Jeg kan ikke være hjemme, da spiser jeg bare. Jeg må vekk VEKK fra hjemmet, og til et sted der jeg ikke har mulighet til å ødelegge for meg selv. Så jeg har satt inn alle kluter på å få komme til Ebeltoft i Danmark, men jeg tviler på at den kampen blir enkel. Norge er nemlig mer villige til å dekke farlige operasjoner enn sunne slankefarmer. :sukk: