Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-06, 13:39   #2
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Litt matlei....... Er det noen som har en "godtedag"?

Røvin er ikke det verste du kan drikke, er ikke SÅ mye karbo i det.

Bacon chips laget av ekte bacon kan være godt i helgene det er ca 2 karb per 100g i de.

og så finnest det sukkerfri sjokolade, og 70% mørk sjokolade.

Kan være mange grunner til at du ikke gå så fort ned i vekt som du ønsker. Siden du har så lite igjen til målet kan det være kroppen rett og slett er fornøyd snart og ikke vil gå ned mer. Enkelte kropper vil rett og slett ikke være helt "tynne"

Jeg gikk ned fort i begynnelsen, men når jeg kom til de siste 3-5 kg sto det helt i ro. jeg ga opp... og så gikk jeg opp igjen masse

så ikke gi opp!!

For noen passer det heller ikke med alt for få karber. at linberg passer bedre for de.

Når du sitter fast på denne måten kan det være lurt å faktisk lese Atkins boken siden du følger hans filosofi. følger du den og nei listene hans kan det være ting løsner.

Lykke til!!

(og dere andre må arrestere meg om jeg har sagt noe som ikke stemmer her )

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat