Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-04, 11:28   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

.......eller det kan være så enkelt som at den stakkars kroppen din trenger tid til å omstille seg. Nå har den blit "sultet" på karber så lenge at dn kanskje ikke tror den får mat. Så sparer den..... helt til den finner ut at den virkelig FÅR mat allikevel, og så slipper den vannet den har fyllt fettcellene med (for sikkerhets skyld). Eller kanskje den trenger å bli vant til fase II ?

Det er ganske vanlig, uansett hvilken kostretning man følger, at kroppen rett og slett trenger tid. På Atkins er det helt vanlig iallefall. Etter induksjonen (fase I) Det pleier å vare et par uker. For noen mindre, for noen mer.
Jeg ville ikke fortvile hvis jeg var deg. Er du heldig forsvinner det flere kilo på eng gang (over natten - når vannet slippes fra fettcellene) - er du ikke fullt så heldig vil du begynne å ta av igjen, men kanske 0.5 - 1 kg pr uke. Det er også det som er sunnest for kroppen etter at alt vannet og faenskapet (karber etc) er rensket ut etter fase I.

Jeg tar et lite forbehold om at Lindberg og Eurodiett funker anderledes, men egentlig har det ikke noe med dem å gjøre, men med KROPPEN din !

Gi den litt tid tid du, så hører den nok etter !!