Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-06, 22:50   #11
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: ny her og ganske fortvilet...

Først og fremst velkomme hit.

Jeg vil også anbefale deg Fedon. Fedons mat er ikke ulik GR med unntak av poteter, pasta og ris. Vel, en del av oppskriftene i bøkene er spesielle, men mest av alt handler det om å spise variert, ren mat og masse grønt. Og det sier jo GR også.

Fedon har også kurs. Skal være veldig bra.

Siden du egentlig skal få Metformin for din PCOS så regner jeg med at du har insulinresistens. Dermed kan det være lurt å gå mer drastisk til verks enn bare Fedon-boka, men selvfølgelig ikke mens du ammer. Da tenker jeg ketose, enten Lindbergs opplegg for dette (da må du hos Lindberg-lege) eller ketolysekuren. Jeg har iallfall god erfaring med dette.

Bare noen tanker sent på kvelden fra meg.
Lykke til på kurs!