Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-06, 20:43   #177
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Kanskje tråkker man i salaten i blandt, men det er også å være menneske...

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Å DÆVEN så provosert jeg ble nå! Men jeg har avlagt et løfte til meg selv, og jeg går stille og rolig herfra uten å kommentere.

Regnet vel med at endel ville bli provosert ja, og det er en ærlig ting det, på samme måte som jeg må få ha meninger om dette, må andre få ha sine meninger om samme emne eller det jeg skriver....

Feel free to comment, jeg tåler å høre at andre syns jeg er en drittsekk som faktisk mener det jeg jeg gjør....

Jeg står for meningene mine, selv om mange vil si at problemet er mer komplekst enn det jeg fremlegger.... Det kan jeg også se, men allikevel mener jeg at så lenge man tar de valgene man gjør kan man ikke laste andre enn seg selv for resultatet...

Nå er faktisk begynnelsen på resten av ditt liv, og INGEN andre kan lastes for valgene man selv tar.... Man kan bruke tid på å syns synd på seg selv, eller man kan bruke tid på å gjøre noe med ting man vil forandre på....

Så visst provoserer jeg, det er jo så enkelt å si når man har det så bra som jeg har det mener nok mange....

Til informasjon, det har kostet blod, svette, tårer og enormt mange psykiske slag med meg selv og mitt eget speilbilde... Jeg om noen vet at det er vanskelig, det gjør vondt og det er tungt men bare jeg som kunne gjøre det, og jeg valgte å gjøre det.... Klarte jeg det burde de fleste klare det, selv om jeg ikke vil gå i detaljer om hva som gjorde mitt liv til det helvete det var.....

Så jeg vet det går, man må bare tørre se at livet er valg vi selv tar, og gjøre noe med de valgene vi tar som ikke fungerer for oss.....

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat