Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-06, 23:39   #180
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Til vanlig syns jeg du har en flott og fin måte å kommunisere på. Denne gangen syns jeg du bommer stygt. Anne formulerte mange av mine tanker på en fin måte - og det klarer hun som oftest.

Ydmykhet syns jeg er et viktig begrep å feste seg ved. Tenke litt over.

Du snakker mye om valg i innleggene dine i dag, og det er helt tydelig at du har vært flink til å foreta mange valg, mange riktige valg, følge opp dine valg og gjennomføre de tingene du har valgt.

Jeg syns dessverre også at du i kveld har valgt å skrive på en måte som av forferdelig mange oppleves som å bli sparket når man allerede ligger nede. Det vitner innkurven min om i kveld. Det er jeg forferdelig lei meg for.

Mitt valg er derfor å skrive dette innlegget til deg. Du har helt klart vunnet mange kamper gjennom livet. På grunn av egen innsats. Ingen grunn til verbalt å ydmyke alle de som fortsatt strever med å knyte skolissene for å kunne delta i kampen.

Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat