Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
Opprinnelig lagt inn av Caxa
Sett ikke livet på vent, det kommer kanskje ALDRI....
Opprinnelig lagt inn av VG
Mange overvektige mennesker utsetter livet til etter at de har slanket seg, forteller hun.
- De sier at når de bare har gått ned i vekt, så skal de begynne på dansekurs, eller gå en tur på byen med partneren sin. I terapien ønsker vi å utfordre den enkelte til å leve livet hver dag. På sikt tror vi at å la være å utsette hyggelige aktiviteter og gjøremål kan bidra til vektreduksjon og sunnere livsstil, sier Anne Gro Innstrand.
Jeg måtte bare legge inn denne, siden jeg har fått endel pepper for meningene mine om valgene vi tar....
Det er jo valgene vi tar som påvirker vår hverdag....
Dette skrev jeg tidligere og dette er det jeg har gjort med mitt liv....
DERFOR: Jeg har ikke tenkt å ha dårlig samvittighet lengre for at jeg klarer å ta de valgene som er rett for meg, jeg har tenkt å skrive at jeg har det bra like ofte som jeg føler det, jeg har tenkt å nyte livet mitt, jeg vet ikke når det er forbi.....
At noen tok det personlig er jeg lei meg for, det har aldri vært meningen å angripe noen personlig...
Det som har gitt meg en bedre hverdag er at jeg tok tak i hodet mitt, gjorde noe med måten jeg ser på meg selv, og aksepterte at jeg er bare den jeg er, uansett hvor mye jeg heller kunne tenkt meg å være noen andre....
Jeg lever i dag, og uansett har det gjort meg til et lykkeligere menneske, et mer positivt menneske og det er jeg stolt av!!!!!!