Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-06, 12:26   #186
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Nå føler ikke jeg for å rippe opp i ting som har skjedd i mitt liv, syns vel egentlig at jeg ikke skal forsvare mine meninger med hva jeg selv har gått igjennom som barn og ungdom, da jeg ved det vil utlevere andre som ikke kan forsvare seg av ulike årsaker....

Den tråden du la inn der har jeg nettopp lest Nille, og sitter igjen litt med en følelse av at vi sier de samme tingene, selv om jeg sikkert er mer rett frem....

Det er skremmende å sitte og se mennesker med enorme ressurser sette livet sitt på vent fordi de skal bli tynn, og nå må tilføres for sikkerhets skyld at det ikke gjelder alle, ei ikke bare mennesker her inne....

Og joda du har helt rett, jeg har fått pm som forteller meg hvor dumt enkelte har syns det har vært at jeg tar så "lett" på ting fordi jeg har det så bra.... Til tider har det ført med seg en "sur smak" når jeg virkelig er overlykkelig for at min kropp faktisk kan gå i en trapp, uten rullestol eller krykker....

Resultatet ble gårsdagens innlegg, og en stor dose med tanker om Hvorfor gidder jeg egentlig bruke tiden min på dette?

Så ja jeg er i tenkeboksen på om lavkarbo.no ikke har det bedre uten meg, og har fundert på å be en av moderatorene her inne om å slette min profil....

Den avgjørelsen har jeg tenkt å ta i løpet av ett par dager, for det skremmer meg når jeg får høre at jeg tråkker mennesker ned i gjørma....

Derfor blir ikke min vekt oppgang eller nedgang lagt ut mer, og jeg ser liten grunn til å ta del av andre menneskers liv her inne, da jeg er mer til skade enn gavn....

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat