Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
Opprinnelig lagt inn av Caxa
Så ja jeg er i tenkeboksen på om lavkarbo.no ikke har det bedre uten meg, og har fundert på å be en av moderatorene her inne om å slette min profil....
Den avgjørelsen har jeg tenkt å ta i løpet av ett par dager, for det skremmer meg når jeg får høre at jeg tråkker mennesker ned i gjørma....
Derfor blir ikke min vekt oppgang eller nedgang lagt ut mer, og jeg ser liten grunn til å ta del av andre menneskers liv her inne, da jeg er mer til skade enn gavn....
Caxa, så vidt jeg kan huske så har du skrevet godt over 300 innlegg her inne - og du er av de som får en del positive tilbakemeldinger på at du er her på forumet også. Fra flere.
Håper derfor inderlig at ikke tilbakemeldinger på ett innlegg skal gjøre at du trekker deg fra forumet, for det har da virkelig aldri vært meningen. Det er i tilfelle mange her inne som da burde bli borte - jeg selv inkludert - for vi er veldig mange her inne som har skrevet innlegg som har rammet andre på en måte det ikke var ment å gjøre. Sånt skjer. Selv 'tråkket jeg uti' for bare noen dager siden - og fikk jo høre det også. Helt sikkert vel fortjent.
fra Fedonisten