Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
Opprinnelig lagt inn av Caxa
Resultatet ble gårsdagens innlegg, og en stor dose med tanker om Hvorfor gidder jeg egentlig bruke tiden min på dette?
Så ja jeg er i tenkeboksen på om lavkarbo.no ikke har det bedre uten meg, og har fundert på å be en av moderatorene her inne om å slette min profil....
Den avgjørelsen har jeg tenkt å ta i løpet av ett par dager, for det skremmer meg når jeg får høre at jeg tråkker mennesker ned i gjørma....
Derfor blir ikke min vekt oppgang eller nedgang lagt ut mer, og jeg ser liten grunn til å ta del av andre menneskers liv her inne, da jeg er mer til skade enn gavn....
Kjære Caxa, du kan da ikke mene at du vil forsvinne fra forumet på grunn av reaksjoner på innlegget ditt ? Reaksjoner du selv ventet ville komme ? Om dine motiver er gode er det som du selv sier ikke alltid at andre ser ting på samme måte, hvor enn velmenende innlegget er. Reaksjoner kan man alltid får, - og noen ganger totalt uventet. Som Fedonisten sier så er der flere av oss som har skrevet innlegg andre har reagert på og fått saftig tilbakemelding på. Lagt kraftigere enn du har fått på dette. Du tråkker ikke mennesker ned i gjørma fordi om noen nå føler seg tråkka på kjære deg. Om du aner hvor mange ganger jeg har slått av maskina i sinne og skuffelse - til og med gtått mine modige tårer i fortvilelse og lurt på om det virkelig er verdt det - all tiden jeg bruker her. Og hver gang har jeg kommet til at det ER verdt det. Det håper jeg du også kommer til.
For min del syns jeg det er deilig motiverende å lese dagboka di. Jeg er innom hver dag for å suge i meg litt av positiviteten din. Gleden din. Det er motiverende å lese om hvor bra det går og at vekta di er på nedadgående. Og det vet jeg det er flere som syns.
Dine ord veier tungt Caxa. Kanskje derfor reaksjonene kommer også ? Det er ikke nødvendigvis noe negativt det, - det betyr at du er en hvis ord betyr noe. Om du aldri fikk noen tilbakemelding ville det være enda verre... syns jeg da... Som jeg skrev "Fortsett med positiviteten din Caxa, du er en ressurs her i forumet". Selv de som sliter hardt får tåle at andre har det bra, er lykkelige og har funnet SIN måte. OM det er noen som ikke tåler det får de lavære å lese da.
Jeg syns iallefall at der vil være innmari trist om du forsvinner på grunn av reaksjoner på et eneste innlegg. Det har nå ikke vært meningen fra min side (som jeg skrev tidligere) og det vil være et tap på begge sider.
Håper du blir jeg....