Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-04, 14:12   #4
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian

Jeg finner ikke den som heter dette jeg..... Men mange andre...

Joda, men de står ikke under proteinbarer (av en eller annen merkelig grunn). Se under "Diett sjokolade". Seks ulike smaker. Ei pakke med 12 barer koster 299 kroner. Jeg har smakt peanøttsmør, og den var god.

Proteinfabrikken skriver:

Ernæringsfakta er viktig, Carbrite´s Diet bars er fremstilt og designet uten bruk av noen form for kunstig søtningsmidler og garanteres for personer som har gluten intoleranse.Trygge produkter utviklet for helsebeviste mennesker står i fokus for Universal Nutrition. Carb Rite Diet Bar inneholder ikke herdet fett. Carb Rite Diet Bar inneholder kun naturlig forekomster av vitaminer og mineraler. Carbrite Diet Bar inneholder kun 2.5g Impact carb, dette betyr at det er kun 2,5 g av karbohydrat innholdet som gir blodsukkerøkning. Det resterende innholdet av karbohydrater er i form av Glyserin, Maltitol og fiber. Denne type karbohydrater gir ingen blodsukker økning og produktet kan derfor trygt brukes av de personer som er følsom for karbohydrat inntak og øket blodsukker. Carbrite Diet Bar gir minimal blodsukker økning er derfor et perfekt alternativ for de som er på diett. Hold formen samtidig som du kan unne deg noe godt.