Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-06, 18:37   #7
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 39
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: 2 spørsmål (flørting)

hva er flørting. flørting er når man hinter i en eller annen form, at man vil være mer enn bare venner. jeg er veldig flørtete og på jobben så fake flørter jeg med gutta sånn at de kjøper masse. hahaha

(silje på jobb: jammen trenger du proteinpulver da, du har jo så store og sterke muskler, og blafrer med øyenvippene og smiler og ordner litt tilfedlig på håret.) de aller aller fleste manfolk digger den. og de fleste kjøper proteinpulver. og hvis dama er med, så kommer mannen tilbake uten dama å kjøper en annen gang. hihihi

hvorfor føler jeg meg feminin. fordi jeg har kvinnelig former, langt hår, sminker meg pent ( prøver hvertfall) bruker smykker, dilldall og veldig feminine - romantiske klær. høye hæler. går damete. ja sånn det er dette jeg kommer på.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat