Sv: Boken "Fettforbrenning" av Fredrik Paulun
Hei Grete og Nille.
Nille: Jeg var spent på om du hadde lest Paulun, og det hadde du selvsagt. Du er veldig kunnskapsrik.Jeg beklager hvis jeg har irritert deg med å legge inn litt kritiske ting om lavkarbo. Jeg opplever ikke at Paulun forfekter å ha noen sannhet, tvert i mot synes jeg han er ganske objektiv, og han beskriver bare de forskjellige forskeres motsatte meninger om saker og ting, og jeg opplever at det ikke er noe galt i at man får kunnskap om positive og negative sider av saker, og hva de forskjellige forskere mener. Jeg er enig i at den enkelte kan oppleve dietter på helt forskjellige måter, og da er det jo viktig å få belyst alle sider, syns jeg, slik at folk kan velge, som du sier. Jeg startet denne tråden for at forskjellige meninger kan komme fram og så blir vi kanskje alle mer og mer opplyst.... og kan ta et personlig valg. Jeg for min del er ikke helt i form, så derfor utforsker jeg hva det kan være, og tar med alle muligheter. Og nå håper jeg at folk kan komme her med sine meninger og gi meg ennå mere kunnskaper å bearbeide.
Angående den sykliske dietten, har du noe litteraturhenvisninger Nille?
|