Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-06, 21:40   #15
Miroslav
Medlem

Miroslav sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Los Angeles
Alder: 53
Miroslav er ny på veien

Sv: Hvordan går det egentlig?

Maa innom en tur her i dag gitt. Er saa straalende fornoeyed om dagen at det nesten ikke er bra

Jeg har hele tiden gaatt ned i vekt, med untak av en unntaksuke da sykdom satte karbohydratpinner i hjulene, og vaert rimlig fornoeyd, men naa i det siste har ting virkelig begynt aa rulle skikkelig. I dag vaaknet jeg klokken 0500 lys vaaken og klar for innsats, borte er den haaploese morgenslappheten som jeg har hatt lenge lenge. Beltet maatte strammes enda ett hakk, og i dusjen i dag morges oppdaget jeg til min store henrykkelse at begge bena er fulle av blaamerker. Det er lenge siden sist! Det betyr rett og slett at jeg er tilbake i aktivitet, jeg har nesten alltid blaamerker paa bena fra fotball etc. men naa er det altsaa lenge siden jeg saa det sist. Paa toppen av det hele har jeg endelig overskuddd til aa starte opp min egen bedrift, saa naa skal det bli mye aa ta tak i fremover.

Det eneste negative jeg kan komme paa er at jeg snart maa ut aa kjoepe nye og mindre klaer, jeg faar haape paa knallsuksess i min nye business slik at jeg faar raad

Miroslav er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat