Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-06, 12:31   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Har jeg lagt egget?

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Et lite bispørsmål til dere erfarne lavkarbere. Hvor lang tid tar det vanligvis å finne ut av hva man tåler og ikke tåler? Tar det årevis? Jeg mener, man må jo teste ut en og en matvare pr uke og med alle de matvarene som er tilgjengelig så må det da ta veldig lang tid!

Min erfaring er at det som regel tar en ukes tid. Jeg fant ut mye da jeg gikk på induksjon og kom videre på vedvarende. Da innførte jeg en og en matvare gruppe om gangen (etter anbefalt "stige" på vedvarende). Det funket fint for meg. Men det er jo ikke sikkert det virker sånn for alle.