Tråd: Kakao?
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-06, 21:05   #16
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Kakao?

Hmm... Sånn jeg har forstått det er Confecta kakao et lavkalori-produkt, og ikke et lavkarboprodukt. Det er masse sukker i det.

Vi fikk noe gratis confecta-kakao en gang. Det smakte helt grusomt, og ingredienslista er lang som en vondt år. Jeg tror ikke det er meningen at man skal putte sånne ting i munnen.

...men hvorfor ikke bare drikke vanlig kakao? Det er ikke mer enn 13% carbs i ordentlig bakekakao. Med H-melk og stevia blir det ikke det aller verste. Valrohna-kakaoen er det enda mindre carbs i... og den er veeeldig god.