Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-06, 10:46   #4
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Krefter og energi - eller mangel på?

Anne og Lise: dere sier mye av det samme som jeg også tenker, men det som gjør at jeg ikke helt blir ferdig med denne saken eller tankerekken er at jeg opplever at det i helsevesenet i dag ikke er noen som helst forståelse for dette. Eller er det mangel på kunnskap? Eller mangel på interesse for kroniske smertepasienter?

Jeg tenker at det burde være mulig å legge ting til rette på en annen måte enn det som gjøres i dag for denne pasientgruppen - for det er jo nedslående få som kommer seg UT av trygdesystemet igjen hvis de først kommer seg INN. Syns nå jeg da.

Men noe sier meg at dette er en av mine utallige naive tanker og innstillinger som slår til for fullt...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat