Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-06, 13:40   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Værsyk - hodepine - bare myte, eller?

Hei Mofsen

Jeg vet ikke noe om forskning på dette området, men jeg vet at jeg har klokkertro på at det er noe som heter 'vær-hode-pine'. Jeg er også sånn. Og på værhodepine virker ingen medisiner for meg heller. I tillegg virker også forskjellig 'grunn' inn på kroppen min. Eller det er kanskje mer riktig å si at 'endringer' i grunnen virker inn på kroppen min. Det vil si at jeg gjerne får hodepine eller kroppslige smerter når jeg forflytter meg fra ett sted i landet til et annet - som kanskje har annen grunn, annet klima osv.

Før - da jeg bodde i Oslo - så hadde jeg jo tilpasset meg Oslo-vær-og-klima-og-grunn, og ble skikkelig sjuk hver helg jeg var hjemme hos mamma og pappa på Hamar. Nå er jeg som oftest i fin form her - men får store smerter i Oslo. Og i Trøndelag. Fsjempli.

*veldig usikker på om jeg har svart på no' spørsmål nå - for jeg gjør så mange ting på en gang at jeg ikke er særlig fokusert visst....*

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat