Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-06, 00:34   #1
vanilje
Nytt Medlem
 
vanilje sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 3
vanilje er på en erverdig vei
Wink

Vaniljes mappe

Hei og hallo!!

Dette er mitt første innlegg. Jeg har kikket innom lavkarbo mange ganger tidligere, men i dag bestemte jeg meg for å få et brukernavn her.


Litt om meg:

Jeg ble mamma til verdens nydeligste gutt i fjor sommer og elsker min nye tilværelse bortsett fra en ting, en ganske "heavy" ting, hehe.

Jeg la på meg så mye som 20 kilo under graviditeten og bare 8 av de er borte nå.... Hadde det bare vært så "vel". Før graviditeten veide jeg 82 kilo ( jeg er 1.69 høy), så jeg var ingen "lettvekter" da heller, men nå skaljeg altså igang med kampen mot kiloene...

For tiden stopper vekten på 94 kilo...grøss..


Så var det opplegget....

De overflødige kiloene skal bort! På mandag starter jeg på Atkins. Gleder meg til det, men det blir nok litt av en utfordring... Elsker pasta, poteter, ris, brød osv osv...for ikke å snakke om godteri, jeg er en skikkelig sukkerslave!!


Men nå har jeg endelig bestemt meg for å gjøre noe med det. Har gått opp en kilo siden sist fredag på bare å være litt mer bevisst på hva jeg putter i meg. Men jeg vil se bedre resultater enn det. Trenger et skikkelig startkick!!


Skal ha veie/målerapport hver mandag fremover.

Her er resultatene fra siste veiing/måling:

Klikk bildet for større versjon

Navn:	   uke1.gif
Visninger: 117
Størrelse: 2,0 KB
ID:	   2107

Klikk bildet for større versjon

Navn:	   uke1_v.gif
Visninger: 124
Størrelse: 2,3 KB
ID:	   2108


aj aj aj aj...., men her kan det i hvert fall gjøres en hel del!



Here we go!!



__________________
-Med alle valg følger det konsekvenser-



Sist redigert av vanilje : 01-04-06 kl 18:37.
vanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat