Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-04, 16:52   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei du !!

MHM svarte nettopp på et annet innlegg her, og det var så bra svart at jeg tillater meg å legge det inn her:

Opprinnelig lagt inn av guru'en min

Basis-pakke når det gjelder kosttilskudd, synes jeg er tran/omega-3-kapsler + vitamin C + vitamin B. Selv tar jeg 5 stk Pikasol, men om du liker tran, så er det mest økonomisk. I tillegg får du da vitamin D på kjøpet. Vitamin C og E er viktig å ta sammen. Jeg tar Bio-C og Bio-E, en stykk av hver.

I tillegg tar jeg to Mega-B-stress, 2 Magnesium og diverse urter, men jeg trenger jo ikke skremme deg heller...

På Atkins bør du ta både magnesium og kalium tilskudd (Kaleriod 750 mg får du på apoteket). Iallefall under induksjonen. Jeg kjenner ikke til Anti-salt så det tør jeg ikke uttale meg om.

Det kommer sikkert svar fra andre og !!