Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-04, 20:00   #4
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Jeg har med meg dr. Mercola i at det streng tatt ikke er noen forskjell på disse.

Det du har med deg Mercola i er at Splenda så vel som fruktose skal unngåes...

For som du siterer:

Mercola

: “While it is unlikely that sucralose is as toxic as the poisoning people are experiencing from Monsanto's aspartame,

Selv om det er usannsynlig at sucralose (Splenda) er like giftig som den forgiftningen folk oppleverer fra Monsantos aspartame...

Så Mercola sier IKKE at det ikke er noen forskjell...

Alt kunstig er helseskadelig på en eller annen måte... I dagens samfunn blir det egentlig et spørsmål om å velge mellom onder, eller heller være litt sær å la være å spise alt som ikke er biologisk dynamisk dyrket, foret, slaktet og foredlet...

* Mercola sier at trygge søtstoff er: Stevia, sukkeralkoholer og honning.

Jeg må si jeg stusser litt på sukkeralkoholene jeg... Vel er de naturlige, men ikke naturlig framstillt... Det er ikke slik at vi kan flytte langt inn i skogen for å leve av naturen, også gå i skogen og sanke Xylitol... (Selv om det kan fremstilles fra bjørk...)