Oi.. HJELP!! Snakk om skrivefeil da!!! Jeg trener 7-10 timer pr. UKE!!! Herrejesus.. som jeg hadde sett ut med samme antallt imer pr. dag da!!! Neida .. det er gj. snittlig en til halvannen time pr. dag. Det er det jeg MÅ ha for å holde ryggen i sjakk. Jeg vet fra før at mye trening gjør surriball for kroppen min. Problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal sette inn fettet hen!!! Eller hvordan jeg skal spise mere mat! Uff, det er dette som er så vanskelig. Jeg spiser jo en pakke bacon med seks skiver i til frokost sammen med ett egg og fetaost. Da er det både fett i bacon og osten. Lunchene mine er nok temmelig magre til tider. Og middagene også ja... Uff... Jeg har bare fått sånn dilla på salat!! Og det jeg stapper i salaten er jo vanligvis skinke eller 1/2 kylling som er veldig fettmagert. Jeg har dressing over, og det er gjerne en ss valnøttolje samt Molcosan (som forøvrig er det beste jeg noensinne har hatt i en dressing!!)Og jeg spiser ikke salat fordi jeg tenker Grete Roede. Det er nok heller at det er så sinnsvakt deilig!! Så hvis jeg skal spise mer.. hva i all verden skal jeg stappe innpå med? Noen som har forslag til hva man kan spise som er karbofattig, og fettrikt (ikke kom med cocosa'en. Da spyr jeg!!) Tusen takk for svar alle sammen. Dere er noen engler!!