Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
Opprinnelig lagt inn av Aadi
Hvor ble du av???

Er her jeg da
Stikker nesen innom iblandt men har egentlig ikke så mye å si.... Dagene går med til trening, mat, og unger... Kveldene går med til anmeldelser til stevner, planlegging av sesongen og reiser....
Skal starte første stevne i slutten på April, så er det nye stevner nesten hver eneste helg i Mai før jeg skal ri i det danske åpne mesterskapet i Juni....
Maten går det bra med etter at jeg gav opp ketolysekuren og lagde min egen lavkarbo variant.... Jeg behøvde flere karber enn det ketolysekuren gav på grunn av den høye treningsmengden.... Dessverre gikk jeg opp nesten en kilo før jeg fant ut hva som var feil, men etter å ha gått tilbake for å se hva som fungerte tidligere er jeg nå på rett vei igjen.... Synd at jeg ikke fikk den hjelpen jeg var lovet av Torkil, men etter å ha betalt for alle produktene var jeg vel mest overlatt til meg selv
Heldigvis fikk jeg endel svar av Karin (Næringsvett og jentemat) og Skaldeman, så kiloene ble borte ganske greit etter det....
Spiser masse god mat, trener og nyter livet mitt, og danser vårdans, soldans og sommerdans og alt det jeg tror skulle kunne hjelpe på dette været....
Ikke noe spesielt morsomt med bane ute nå som alt er bare glatt eller fullt av vann....
Så her skjer veldig lite annet enn det vanlige, og jeg har stukket nesen innom her iblandt men ikke følt for å legge igjen så mange spor, siden jeg har følt for å la være og engasjere meg i noe her inne.... Har heller brukt masse tid på meg selv og virkelig kjent etter hvordan ting fungerer....
Nå føler jeg at ting fungerer helt riktig igjen, kroppen svarer som den gjorde før ketolysekuren og jeg går ned mellom 1 og 1,5 kilo i uken på selvkomponert lavkarbo
Kan være jeg stikker innom her litt oftere igjen, men forhåpentligvis vil jeg ha lært at jeg bør holde endel meninger for meg selv