Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
Opprinnelig lagt inn av mofe
Hallooooo Caxa! 
Vet du, jeg synes du skal drite i hva andre måtte mene om det ene eller det andre. Det er jo veldig lett å si da, men jeg tror det er viktig å si allikevel 
Og du? Hvor er Hadeland igjen forresten? Jeg husker at jeg spurte om det en gang, på PM ellernoe? Men jeg har vært ganske tåkete de siste ukene, (eller månedene blir det jo snart), så husker ikke.
Nå kunne jeg såklart bare sett på PMene mine da, men gidder jeg det? 
Hvorfor jeg spurte da iallfall, var at jeg tenkte at kanskje jeg kunne komme og sitte på en hesterygg hos deg en gang? Sånn.. i mai kanskje? Jeg driver og styrer med masse dill for tiden, så trenger litt forutsigbarhet, men.. slutten av april er kanskje heller ikke så dumt? Jeg aner ikke jeg.
Trenger man masse klær og sånt forresten? Og hjelm? Kanskje jeg kan låne det av deg eller? Kanskje jeg har for stort hode? 
Ja, også ville jeg bare si at det er fremdeles full anledning til å komme på Oslo-treffet imorra! 
Hadeland er like ovenfor Nittedal, sånn ca 3,5 mil fra Oslo sentrum....
Bare gi beskjed om når du har tenkt å ta turen du Mofe, men om helgene blir det mye reising på meg nå, men ukedagene er vi hjemme
Hjelm kan du låne av meg, har litt forskjellige størrelser, og klær er etter været, bruker til og med jeans jeg om jeg bare skal skritte litt rundt....
Skulle gjerne kommet innom på den treffen, men jeg er dessverre nødt til å hente unger og så skal jeg ri etterpå, og da er jeg ikke ferdig før etter 6 en gang, og da er det nok en kveld med ungene som gjelder
Håper dere får en kjempefin ettermiddag/kveld, passer det ved en senere anledning blir jeg gjerne med