Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-06, 14:53   #7
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Opprinnelig lagt inn av Amagetha

Hei

Vel. Jeg har trent BITTELITT i det siste, men det ble med to-tre dager step. Fordi jeg ble så frustrert over at jeg ikke gikk ned at jeg ikke orket det mer. Jeg har gått mer tur etter at jeg fikk platå, enn jeg gjorde før det. Dvs fra null tur til litt tur.

Når du trener så sliter du noen trevler i musklene. når du hviler så bygger du opp igjen disse og de blir sterkere og kraftigere enn før for å bedre kunne tåle belastningen. Dette skjer i størst grad de første treningene og mindre grad senere. Derfor går du litt opp i vekt etter de første treningene. Når du har fått litt mer muskler får du større forbrenning og du går lettere ned i vekt. Så bare fortsett å trene du og så må du kikke i speilet for å beundre deg selv hvor mye flottere du er blitt.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat