Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-06, 01:04   #10
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny her, lurer på denne lavkarbo list

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Det der GI-greiene virker så komplisert at Fjonken ikke engang orker å se nærmere på det. Dere Lindbergere flyr dere rundt med GI-lista i starten eller? Jeg løp rundt med Aktins karboteller på innelomma i starten og var nok et underlig syn der jeg stod og leste i butikkene..

Det er ikke så veldig komplisert. Hele poenget med det er at det er forskjell på hvor mye blodsukkeret ditt stiger om du spiser 10 gram karbo fra sjokolade (sukker) og 10 gram karbo fra grønnsaker.

Jeg løper ikke rundt med en eneste liste.. Jeg vet ca hvor mye kjøtt jeg skal spise til et måltid (eks 150 gram kylling) eller hvor mange egg jeg må spise til et måltid.. Vet hvor mye fett jeg må spise til hvert måltid. Grønnsaker og salat spiser jeg så mye jeg vil av.