Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-04, 14:42   #21
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Tusen takk for en utrolig lærerik historie Mam! Så flott at du deler dette med oss. Det er sagt mye bra i denne tråden, men jeg vil bare legge til to opplysninger som jeg har sjekket med dr. Lindberg him self: 1) Han mener absolutt ikke at "det bare er å ta en tablett og så blir man bra". Han har formulert det så forenklet og klønete i den første boken sin, men han mener det ikke. Han er indremedisiner og hormonspesialist, så han vet mer enn noen hvor komplisert og alvorlig dette er. 2) Når man spiser lavkarbo vil insulinmengden i blodet gå ned, og dette påvirker thyroxinmengden positivt. Man vet ikke eksakt sammenhengen mellom insulin og thryroxin, men at den er der er det liten tvil om. På klinikkene hans hadde de hatt mange hypothyreosepasienter som hadde sluttet med thyroxin etter lang tid med lav-karbo, og det synes dr. Lindberg var logisk (og supert!).

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat