Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-04, 19:18   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av melene

Som dere ser av tallene i signaturen, så er jeg veldig nær mitt første mål på 70kg, d.v.s. en reduksjon på 8kg siden 20/6-04. Og så lite som jeg veier nå, har jeg ikke veiet på 11-12 år. Er så glad!

GRATULERER SÅ MYE !!

KJEMPEFLOTT !!

Opprinnelig lagt inn av melene

Men... de siste 2 dagene har jeg blitt dårlig i magen etter hvert måltid, diare og smerter. Hm... Var det etter jeg spiste Nilles appelsin muffin..?

Hah !! Den må du lenger utpå landet med !! Det var TIRSDAG du fikk den muffinsen.... Men det er greitt det, det er siste gangen jeg deler matpakka mi med deg (OG DET INKLUDERER SALATEN !!!)

Men du får vel ha god bedring da........