Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-06, 11:49   #1
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel
Unhappy

Jeg er såååå møkkalei av egg!

Derfor har jeg prøvd å lage litt annen frokost. I dag lagde jeg pannekaker med soyamel, creme fraiche, rømme (Vi hadde ikke CC) og egg. Fyttikatta, det var ille!

CC er ingen favoritt, så jeg tror ikke jeg klarer å tygge i meg et halvt beger blandet med diverse, men i en eller annen rett er det nok godt.

Jeg ser at det finnes forslag til havrepannekaker og andre ting med havregryn i, men det er da vitterligen ganske mye karbo i havregryn? Jeg er på Atkins, og skal ikke ha mer enn 20 - 25 gram karbo om dagen, så jeg har ikke lyst til å bruke opp alle på frokost

Jeg hater proteinpulver, og de shakene fra Atkins smaker jo helt j... de også. Jeg må være den mest kresne i verden. Er det noen som kan ty til litt førstehjelp? Frokost har blitt et hat-måltid. Jeg orker ikke et eneste egg til. Jeg har prøvd et par oppskrifter her inne, blant annet de muffinsene med mandler og ost... heller ingen høydare her i huset. Den oppskriften på appelsinmuffins ser jo helt himmelsk ut, men det er jo ikke akkurat frokost. Det får være måte på hvilke vaner jeg skal lære ungene.

Håper noen kan hjelpe meg

Og forresten, hvor finner dere de fine skalaene som sier hvor mye dere har gått ned i vekt og sånn? Jeg har vært inne på tickerfaktory og sett, men ikke funnet det?

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat