Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-06, 01:10   #6
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Til dere som jobber med barn

Din sønn er heldig som har en mor som stiller opp og gjør noe. Det gjorde ikke mine foreldre. Min barndom var grei hjemme og privat, men et helvete på skolen og ute. Har ennå sår som jeg tror aldri vil bli borte. Det er utrolig hva dumme unger kan forårsake av ødelagte liv og knuste drømmer. Svært mange må bruke hele sitt voksne liv på å finne tilbake til sitt opprinnelige stolte og selvsikre jeg. Mange mislykkes.. Heldigvis er jeg av den typen som aldri gir meg, så på sett og vis har jeg lykkes langt på vei. Men som sagt, mange som aldri greier å sette beina under seg igjen. Derfor er det vi gjør som foreldre for våre barn så utrolig viktig. Man skal ikke ignorere mobbing. Mobbing er en yderst alvorlig sak, både for offeret og for mobberen. Så kjempeflott at du tar tak i det og bruker krefter og energi på noe som er så viktig for din sønns framtid. Skulle bare ønske at alle foreldre var like engasjerte. Da hadde ikke ordet mobbing engang eksistert.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat