Sv: Jeg er så deppa
Jeg slet også i begynnelsen når jeg begynte, og nei du skal ikke sulte deg. Problemet mitt var at jeg spiste for sent på kvelden. Dvs. jeg spiste 1/4 honningmelon + nøtter etter at jeg hadde spist middag klokken 19.30-20.00. Jeg spiser ennå middag like sent, men det er også det siste måltidet mitt før frokost neste dag. Spiser du ofte nok? Proteiner til hvert måltid? Det tok flere uker for meg også, men plutselig så løsnet det. Gi kroppen en sjanse til å "snu forbrenningen". Dessuten er det bedre at du går ned sakte enn fort, selv om det selvfølgelig er mer tilfredstillende med den raske metoden. Selv går jeg ned ca. 0,5 - 1 kg per uke, har også hendt at jeg har gått ned mindre. Jeg unner meg litt nå og da, så slipper jeg de store sprekkene. Er stort sett sugen på noe godt etter middag, spiser da noen chashewnøtter og rosiner for å dekke søtbehovet. Dersom du spiser oftere og sunnere enn du gjode tidligere, i tillegg til å ha økt aktivitetsnivået er du bare NØDT til å gå ned, det tar kanskje bare litt lenger tid med deg som det gjorde med meg..?
|