Sv: Jeg er så deppa
Huff, nå sitter jeg visst foran skjermen og gråter. Jeg skulle bare så inderlig ønske at noe kunne skje snart...
Jeg spiser proteiner til alle måltid, og stixene mine er så lilla som de kan få blitt. Når det gjelder trening prøver jeg å trene minst to ganger i uka og i tillegg gå til jobb og skole. (Det er tre kvarters gange fra meg og opp til universitetet her i Stavanger - oppoverbakke) Det er litt av og på med trening fordi jeg er i praksis akkurat nå, og dermed blir det ikke tid, men jeg er veldig fysisk aktiv hele dagen på praksisstedet.
Jeg vet ikke om jeg kan ha en hormonforstyrrelse. Det som er, er at jeg gikk på noen medisiner i fjor vinter som gjorde at jeg gikk opp 12 kg. (Risperdal) De virket sånn på meg at det kjentes som om jeg var sulten hele tiden. Da jeg sluttet med disse medisinene trodde jeg at jeg skulle klare å ta av litt etter hvert av meg selv, men det har ikke skjedd. Jeg har faktisk gått mer opp. Jeg står fortsatt på medisiner, lamictal, Cipralex og Tolvon. Uten disse medisinene vil jeg ikke være i stand til å ha et normalt liv, så det er dessverre ikke et alternativ å slutte på disse på de nærmeste fem årene. Jeg har likevel en følelse av at det ikke er medisinene som har skylda, men den idiotiske kroppen min som streiker.

Paprika, mamma til to
|