Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-06, 19:50   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så deppa

Jeg er ganske sikker på at det er medisinene dine som gjør at du ikke tar av og isteden legger på deg. Det er en kjent bivirkning for iallefall Tolvon med vektøkning. Det kan også være at kroppen din ikke er skikkelig i gang igjen etter tidligere medisinbruk.

Men for å være sikker på at det ikke er hva du spiser etc, kan du ikke poste en helt vanlig dagsmeny (typisk dagsmeny med nøyaktige mengder av hva du spiser). Så tar vi en titt og ser om vi kan finne en løsning.Det kan like gjerne være at du spiser for mye som for lite ser du. Og har du dyp lilla stic er det iallefall et tegn på at du drikker for lite ! Minst 2.5 - 3 liter pr dag på Atkins !

Vi finner nok ut av det skal du se !