Sv: Jeg får ikke reise til Ebeltoft...
Kjære Iset jeg forstår virkelig at du er fortvilet 
Nå er ikke jeg et eksempel på en solskinnshistorie, men etter jeg hadde fått barn nr 1 (for snart 5 år siden)veide jeg 120 kg... også jeg har drømt om operasjon og slankefarm, men det har ikke gått slik. Jeg har gått ned i epoker, hvor jeg har gått ned mye og så hatt en lenger pause hvor jeg har gått opp, men alt i alt er jeg gått ned. Som deg sliter jeg med spiseforstyrrelse og jeg kan skrive under på at det ikke er lett. Selv må jeg jobbe skikkelig med at endringen ikke kommer så raskt som jeg forventer. Jeg skulle liksom helst ha mistet 20 kg bare ved et knips -nå fokuser jeg på fremskritt uansett hvor små de er. Det har vært tøft å innse at det ikke finnes noen lett vei.
Mitt vedepunkt kom kanskje da jeg var på legebesøk hos Fedon Lindberg, han hørte på meg, forstod meg og lovte meg at vi skulle klare dette. Jeg har ikke gått gjevnlig til ham, men det ble et vendepunkt. Jeg håper derfor du har mulighet til å få SKIKKELIG støtte, om det er en lege - pyskolog eller annet, for du klarer ikke dette selv.
Jeg hadde også søkt meg inn på dette 6 ukers stedet de skriver om i artikkelen, 6 uker kan kanskje være nok til å få deg igang på på rett spor, samtidig vil du da komme inn i et system som følger deg opp etc. Jeg er sikker på at bare du kommer ordentlig igang, ja så klarer du det - du har så mye "drive" og kunnskaper at jeg ser sikker på at du kan nå målet om en lettere Iset.
Hvis ikke dette lykkes er operasjon en utvei, men jeg tror nå egentlig du har halt til å klare det hvis du får rett støtte.

Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
|