Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-06, 00:22   #18
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Jeg får ikke reise til Ebeltoft...

kommer og blander meg litt her igjen jeg. Nå er jeg ikke sikker på om Fjonken her har gitt deg noen råd utenom de som står her(pm eller noe), men hva med å oppsøke noen som kan hjelpe deg med den psykiske biten? psykolog eller psykiater? kan være greit å få litt hjelp av noen som er utdannet innen det å hjelpe andre med å løse problemer, og takle vanskelig følelser?
mener jeg leste om et sted i et blad som har spesialisert seg på å hjelpe folkmed spiseforstyrrelser, og som er i stor grad drevet av folk som selv har vært igjenom prosessen med å komme seg ut av det selv. (husker ikke hva det het, eller hvor det var, og det er derfor godt mulig det allerede er nevnt her)

Jeg har litt tro på at mye kommer til å løsne for deg dersom du bare får jobbet litt med det som har ført til spiseforstyrrelsen din, og da mener jeg ikke maten. Du kan så mye om dette med kosthold, at det er noe som kommer etterhvert som du får jobbet deg gjennom det som stopper deg fra å greie å slanke deg rent psykisk

håper i allefall for din del at du greier å finne en annen løsning enn operasjon, for det kan kanske hjelpe mot overvekten din, men det fjerner ikke årsaken til overvekten, som er det egentlige problemet...