Sv: Jeg får ikke reise til Ebeltoft...
Opprinnelig lagt inn av Fjonken
Her sies det mye fornuftig Iset. Du bør høre på det folket sier. Nå er du skuffet og hiver deg på en operasjon som du ikke vet utfallet av og som du i utgangspunktet ikke ville ha. Ta en tenkepause. Det er mildt sagt "idiotisk" å hive deg på operasjon når du EGENTLIG vil noe helt annet.
Slankeoperasjoner har blitt framsatt som en endelig løsning. Men vi vet alle at ikke alle opererte ender opp som slanke og sunne. Mange får bivirkninger som går på helsa løs. Og særlig du som har overspising som et problem vil fortsatt ha det etter operasjonen. Du vil ikke kunne stagge hungeren etter mat selv om du er operert og dermed er sjangsen for at du får et dårlig resultat stor. En ekte overspiser driter i konsekvensene når hungeren kaller. Selv om du vet du vil bli sjuk så kommer du til å spise mer enn du bør og den type mat du ikke bør spise. Erkjenn det Iset.. En mageoperasjon endrer ikke det matproblemet du har i hodet.
Men det kan faktisk et 6 ukers opphold på slankefarm gjøre. Dersom du får det psykiske i orden tror jeg du også vil få det fysiske med på lasset. Så ikke avvis den muligheten som ligger i Hagalandssenteret. Gyv heller på og sjekk hva det kan tilby. 6 uker er lite... men husk hva du greide å endre på få dager med pm'er til meg. 6 uker er 42 dager. 42 dager er 672 våkne timer hvor du kan suge til deg metoder for å endre ditt liv. Og om det gjelder kan du sikkert ofre noen timer av nattesøvnen i tillegg..
700 timer Iset.. Hva kan du ikke få ut av de?
Kan ikke annet enn å signere det Fjoken sier her, og det hun sier er veldig fornuftig.
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
|