Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!
Opprinnelig lagt inn av Melania
For 30 minutter siden fant vi ut at Storebror (straks 5) har gått løs med saksen på lillesøsters (snart 3) blonde lokker. Jeg sprakk helt! og er nå forbanna på mannen som ikke passer på (jeg hadde nemlig lagt meg pga syk) og jeg er rasende på sønnen min som er stor nok til å skjønne at det er galt - og jeg ble også sinna på lillesøster som burde ha sagt nei til å la seg klippe.
Når jeg sprekker, så bare eksploderer jeg. Så hyggelig er det ikke nå. Mannen har etter hektisk ringing funnet en frisør som skal prøve å rette på skaden - storebror er sendt rett i seng. Datteren hylte når det gikk opp for henne at nå er det slutt på fletter, hestehaler og pippifletter.
Gosh! sier nå bare jeg her jeg sitter å¨rister av sinne. Ja jeg vet at håret vokser ut igjen, men det er allikvel forbannet irriterende, det har jo nesten tatt henne 3 år og få såpass med hår.
Ikke skjønner jeg hvorfor i allverden min sønn finner på slikt. Dette har ikke hendt med meg eller mine søsken....
aaaaaargh!!! Måtte bare få ut litt sinne 
Huffda - stakkars ! Jeg har opplevd det samme sjøl jeg. Jeg hadde langt nydelig lyst hår og ble klippet av min YNGRE søster. Tror ikke det er så uvanlig at søsken gjør slikt. I barnehagen til barnebarnet mitt er det unger med skamklippet "søskenhår" stadig vekk !
Her er "før og etter" bilder fra høsten 1963 ! Frisøren reddet det hun kunne !
Sist redigert av Nille : 23-04-08 kl 08:44.
|