Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!
Opprinnelig lagt inn av Melania
forbanna på mannen som ikke passer på (jeg hadde nemlig lagt meg pga syk) og jeg er rasende på sønnen min som er stor nok til å skjønne at det er galt - og jeg ble også sinna på lillesøster som burde ha sagt nei til å la seg klippe
Oooooops Jeg må være litt forsvarsadvokat her kjenner jeg. Så lenge det finnes barn vil det skje at de gjør noe de helst ikke skulle gjort. Uansett hvem som passer på dem. Kan jo ikke holde ungene i bånd heller.... Og som 5-åring er man klart aller mest liten mener nå jeg En av tingene som skiller barn fra voksne er jo at de ikke klarer å se konsekvenser av det de gjør i samme grad som oss. Om i noen grad...
Huffamei - det er jo bare hår. Som vokser ut igjen. Og dette er sånn unger gjør - og unger må få være unger og lære i sitt tempo.
Prinsessen min (6 1/2 år) og en venninne på skolen hadde lekt Veruca Cruz (fra Charlie og sjokoladefabrikken) og festet tyggegummien bak det ene øret. Det gikk dårlig...... Og da klippet de av det håret som satt fast i tyggetummien - en skikkelig 'flette' blei borte gitt. Ja-ja. 'Da klipper vi resten av håret også' sa jeg. Og så gjorde vi det.