Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!
Takk for at dere deler hårklippe historiene - det er godt å se at det ikke bare er mine barn som er så umulige at de finner på slikt (stemoren min har nemlig hatt en lang samtale med meg i dag, hvor hun påpekte at ingen barn i huset der hadde så mye funnet på noe slikt)
Opprinnelig lagt inn av Fedonisten
.....det slår meg når jeg leser denne tråden her at det kan virke som om unger i dag har langt hår fordi MAMMA'ne vil ha det....
Jo da det gjelder nok meg Hun er nok ganske fornøyd med sin nye Hockey sveis med rotte hestehale (altså håret før ørene er oppklipt kort, og bak ørene har det fremdels litt lengde, men altså ingen tykk hestehale lenger). Moren derimot må ærlig fortelle at hun er litt mer fortvilet.
Men når det gjelder sønnen er det en liten forhistorie for ca 1 og et halvt år siden lekte nemlig han og en 1 år eldre jente frisør (i barnehagen), hun var også ganske skamklipt... og det var ganske mye styr rundt det. Men da som nå var vi selvfølgelig veldig oppatt av at det ikke ble noen alvorlige sakse skader, det kunne jo ha blitt skadet mer enn hår. Selv om jeg ærlig må innrømme at håret definitivt var ille for meg...
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
|